مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-02سياسي

سرپرست حوزه هنری استان خوزستان منصوب شد


با صدور حکمی از سوی رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سرپرست حوزه هنری استان خوزستان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به دنبال درخواست های سید شهاب الدین طباطبایی رییس حوزه هنری استان خوزستان برای تغییر محل خدمت خود، در نهایت با حضور وی در ستاد مرکزی موافقت شد.

بر این اساس سینا دلشادی از سوی مؤمنی شریف رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سینا دلشادی به عنوان سرپرست حوزه هنری استان خوزستان منصوب شد.

دلشادی، معاونت اجرایی امور استان ها و مجلس حوزه هنری و ریاست حوزه هنری استان مازندران را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از نام هایی که اکثر قریب به اتفاق ایرانیان با آن آشنایی دارند، نام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است.

این مؤسسه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از عمده ترین متولیان فرهنگی- هنری کشوراست که با محوریت عنصر الهی اسلام و حکومت اسلامی دست اندرکار فعالیت های گسترده و متنوعی از قبیل: انتشارات چندین عنوان نشریه با زمینه های فرهنگی و هنری، آموزش رشته های مختلف هنری، تهیه کنندگی و ساخت فیلم ها سینمایی، تولید فیلم نامه با بهره گیری از استعدادهای کشور، پشتیبانی از گروه های هنری در زمینه های گوناگون، حمایت از برگزاری نمایش های آیینی و تعزیه، اقدام به احیای هنرهای اصیل ایرانی- ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست حوزه هنری استان خوزستان منصوب شد

سرپرست حوزه هنری استان خوزستان منصوب شد