مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:252020-06-01پزشكي

آگاهی بخشی عمومی نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد


رییس اداره سلامت روان اجتماعی و اعتیاد معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عمومی و همه جانبه به مردم با توجه به گستردگی دام اعتیاد در جامعه نقش مهم و مؤثری در پیشگیری از گرفتار شدن در دام این بلای خانمان سوز دارد.

- رییس اداره سلامت روان اجتماعی و اعتیاد معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان: آگاهی بخشی عمومی نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد ایسنا/کردستان رییس اداره سلامت روان اجتماعی و اعتیاد معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عمومی و همه جانبه به مردم با توجه به گستردگی دام اعتیاد در جامعه نقش مهم و مؤثری در پیشگیری از گرفتار شدن در دام این بلای خانمان سوز دارد.

فاروق وفایی امروز(12 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به آموزش های عمومی در سطح جامعه برای پیشگیری اولیه از اعتیاد به مواد مخدر، اظهار کرد: در سنندج پیشگیری سطح سه در قالب تیم سیار جهت کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است که از این طریق سرنگ، پد الکلی و دیگر اقلام پیشگیری از بیماری های واگیردار در اختیار فرد معتاد قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در غربالگری های اولیه که برای هر فردی در استان انجام می شود از جمله پرسش های ما اعتیاد به مواد مخدر است، افزود: بررسی واب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی بخشی عمومی نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد

آگاهی بخشی عمومی نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد