مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 13:352020-06-01ورزشي

انتصاب جدید در پرورش اندام قم / استارت فعالیت باشگاه های بدن سازی


رییس هیأت بدن سازی و پرورش اندام استان قم از یک انتصاب جدید در این هیأت ورزشی و معرفی مربیان پذیرفته شده در دوره مربیگری رشته فیتنس خبر داد.

- سعید آمده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، از یک انتصاب جدید در هیات بدن سازی و پرورش اندام استان قم خبر داد و اظهار کرد: ابوالفضل سلیمانی داور بین المللی هیأت قم به عنوان مسوول کمیته داوران هیأت منصوب شد، ضمن اینکه باید از زحمات و تلاش های خالصانه مرتضی معصومی مسوول سابق این کمیته قدردانی می کنم.

وی در ادامه از مشخص شدن نتایج دوره مربیگری برگزار شده توسط این هیأت خبر داد و افزود: نتایج آزمون دوره مربیگری درجه سه رشته فیتنس که زیر نظر فدراسیون در هر دو بخش آقایان و بانوان در سال گذشته برگزار شد، امروز بر روی سایت فدراسیون قرار گرفت و شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به سامانه ملی پرورش اندام و بخش استعلام نتیجه دوره کارنامه خود را مشاهده کنند.

آمده خاطرنشان کرد: مربیان شرکت کننده در این دوره باید توجه داشته باشند فقط افرادی که معدل کل آنها 14 و بالاتر است جزو نفرات قبولی در این دوره محسوب می شوند و سایر افراد می بایست منتظر ثبت نام در آزمون مجدد باشند، همچنین با توجه به اینکه این دوره نخستین دوره مربیگری فیتنس در قم بود، به درخواست هیات و با موافقت فدراسیون نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب جدید در پرورش اندام قم / استارت فعالیت باشگاه های بدن سازی

انتصاب جدید در پرورش اندام قم / استارت فعالیت باشگاه های بدن سازی