مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 13:252020-06-01اقتصادي

50 درصد شبکه آبرسانی رفسنجان فرسوده است/ کمبود 150 لیتر آب در ثانیه


مدیرعامل شرکت آبفای شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد شبکه آبرسانی رفسنجان فرسوده است تأمین اعتبار برای بازسازی این شبکه های فرسوده ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین چرخ انداز ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی با فرماندار و بخشداران رفسنجان اظهار داشت: با هدف جلوگیری از بحران کم آبی در تابستان سال جاری، علاوه بر انجام فعالیت های فنی در زمینه بازسازی و توسعه شبکه، حفر چاه و… در شرکت آبفا شهرستان، اقدام دیگری که با جدیت دنبال می کند برگزاری نشست های هم اندیشی با مسئولین شهرستان در حوزه های مختلف شهری و روستایی است.

وی تصریح کرد: حل مشکلات آبفا جز با همکاری مسئولان امکان پذیر نیست و مسئولان باید در جریان و وضعیت منابع تأمین آب، چگونگی آبرسانی و… قرار بگیرند.

چرخ انداز در ادامه اظهار کرد: وجود انشعابات غیر مجاز شهری و روستایی یکی از معضلات پیش روی شرکت آب و فاضلاب به شمار می رود.

مدیرعامل آبفا شهرستان رفسنجان بیان کرد: شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز شهری و روستایی جز ضرورت ها و اولویت های کاری شرکت آبفا بوده که برنامه مدون و مداومی برای مقابله با این معضل در شرکت تهیه شده و با جدیت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد شبکه آبرسانی رفسنجان فرسوده است/ کمبود 150 لیتر آب در ثانیه

50 درصد شبکه آبرسانی رفسنجان فرسوده است/ کمبود 150 لیتر آب در ثانیه