مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:202020-06-01سياسي

ضرورت یکسان سازی قبور در آرامستان اردکان / تجلیل از عوامل تجهیز اموات کرونایی


امام جمعه اردکان در مراسم تجلیل از عوامل و متصدیان آرامستان اردکان درزمینهٔ تجهیز و تدفین اموات کرونایی بر ضرورت یکسان سازی قبور در آرامستان اردکان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، در مراسمی و با حضور امام جمعه و معاون خدمات شهری شهرداری اردکان از عوامل و متصدیان آرامستان که درزمینهٔ تجهیز اموات کرونایی فعالیت داشتند تجلیل شد.

امام جمعه اردکان در این برنامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا طی چند ماه اخیر گفت: در بحران هایی که پیش می آید لازم است همه باید دست به دست هم بدهند تا مشکات رفع شود چراکه همه به نوعی با این بحران درگیر هستند.

وی اظهار داشت: کاری که کادر بهداشت و درمان و کسانی که درزمینهٔ تجهیز و تدفین اموات کرونایی انجام دادند ویژه تر است و کسانی در این قضیه زحماتی کشیدند که کمتر دیده شد و به نوعی در پشت پرده قرار داشتند.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر با اشاره به روایتی در خصوص سفارش به غسل و تدفین میت، افزود: اگر کسی یک مسلمان و مؤمنی را غسل بدهد خدای متعال همه وجود او را از گناه پاک می کند و مانند کسی می شود که تازه از مادر متولدشده است.

وی بابیان اینکه رعایت برخی از مسائل جزیی باعث ایجاد آرامش در خانواده فرد متوفی می شود، از مسؤولین شهر اردکان به خاطر همکاری و همراهی برای فراهم کردن امکانات و تجهیزات ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت یکسان سازی قبور در آرامستان اردکان / تجلیل از عوامل تجهیز اموات کرونایی

ضرورت یکسان سازی قبور در آرامستان اردکان / تجلیل از عوامل تجهیز اموات کرونایی