مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-01سياسي

قیام 15 خرداد و نهضت امام خمینی (ره) سرمشقی برای تمام آزادی خواهان جهان است


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نهضتی که امام خمینی (ره) پایه گذاری کردند تا امروز ادامه یافته است و آزادی خواهان جهان در کشورهای مختلف دنیا این نهضت و جریان را امتداد می بخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام شهیدی روز دوشنبه 12 خرداد در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پیش رو بودن سالگرد وفات امام خمینی (ره) گفت: وفات امام (ره) در 14 خردادماه سال 1368 مصیبت بزرگی برای مردم ایران و مسلمانان جهان بود.

تشییع باشکوه و بی همتایی که با حضور بسیار گسترده مردم برای پیکر ایشان برگزار شد در دنیا بی سابقه بود و نشان دهنده جایگاه بسیار والای ایشان در بین مردم داشت.

  نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: پس از وفات حضرت امام خمینی (ره) مجلس خبرگان رهبری به سرعت تشکیل جلسه داد و بهترین و شایسته ترین فرد را به عنوان رهبر انقلاب انتخاب کردند و ایشان نیز تا امروز به بهترین شکل انقلاب اسلامی را هدایت کرده اند.

وی همچنین به سالگرد واقعه 15 خرداد اشاره کرد و گفت: پانزدهم خرداد یادآور روزی است که در آن ملتی ستمدیده به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پا خاستند و با نثار خون شهدا نهضتی را بنیان نهادند که پانزده سال بعد منجر به سرنگونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 15 خرداد و نهضت امام خمینی (ره) سرمشقی برای تمام آزادی خواهان جهان است

قیام 15 خرداد و نهضت امام خمینی (ره) سرمشقی برای تمام آزادی خواهان جهان است