مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-01ورزشي

نقل و انتقال ستاره های والیبال اصفهان/ چرا برخی برای شهر خود بازی نمی کنند؟


نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال 2 هفته ای می شود که شروع شده و در این بین بازیکنان ملی پوش اصفهان تمایل چندانی به بازی برای تیم شهر خود ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در 2 هفته گذشته شاهد نقل و انتقالات زیادی والیبال بوده ایم و تیم های لیگ برتری در حال تکمیل تیم خود هستند و بازیکنان مورد نظر را به خدمت می گیرند.

در اصفهان نیز تیم والیبال سپاهان برای دومین سال در لیگ برتر شرکت خواهد کرد، طلایی پوشان که سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند، بعد از چندین سال که اصفهان نماینده ای در لیگ برتر والیبال نداشت، شور و شوق والیبالی را به شهر بازگرداندند.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان است و برای موفقیت در فصل جدید از همان ابتدا دست به کار شد و با دادن لیست خود به باشگاه، بازیکنان مورد نیاز را مشخص کرد؛ از همین رو باشگاه نیز فعالیت خود را شروع کرد و با برخی بازیکنان تمدید و برخی بازیکنان جدید را به تیم اضافه کرد.

تاکنون سهند اله وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال آبادی، امیررضا سرلک، علی رضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری توانا و محمود رسولی قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرده اند و سیامک مرندی و علی اصغر مجرد به سپاهان پیوسته و محمدطاهر وادی و امین رضوی از این تیم جدا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل و انتقال ستاره های والیبال اصفهان/ چرا برخی برای شهر خود بازی نمی کنند؟

نقل و انتقال ستاره های والیبال اصفهان/ چرا برخی برای شهر خود بازی نمی کنند؟