مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-01اقتصادي

مقاومت اقتصاد ایران در برابر سقوط قیمت نفت در پرس تی وی بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی مقاومت نسبی اقتصاد ایران در مقابل کاهش بی سابقه و تاریخی قیمت نفت به دلیل کاهش تقاضا و مقایسه تاثیرپذیری .

- به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی مقاومت نسبی اقتصاد ایران در مقابل کاهش بی سابقه و تاریخی قیمت نفت به دلیل کاهش تقاضا و مقایسه تاثیرپذیری اقتصاد ایران با اقتصاد های بزرگ نفتی می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن مروری بر آمار مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در دنیا و خسارت های مادی این بیماری از جمله رکود شدید اقتصادی و نزدیک شدن بسیاری از کارخانجات و شرکت ها به مرز ورشکستگی، کاهش تقاضا برای نفت در پی این ورشکستگی ها و در نتیجه افت شدید قیمت آن در دنیا را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

در این برنامه با اشاره به آسیب شدید کشور های صادرکننده نفت در شرایط کاهش تقاضا برای نفت، تلاش و اقدامات ایران برای کاهش وابستگی به نفت و توسعه صادرات غیرنفتی طی سال های اخیر، تاثیرات واقعی کاهش جهانی قیمت نفت بر اقتصاد ایران، میزان آسیب ایران از این مساله در مقایسه با کشور های حوزه خلیج فارس و وضعیت صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت اقتصاد ایران در برابر سقوط قیمت نفت در پرس تی وی بررسی می شود

مقاومت اقتصاد ایران در برابر سقوط قیمت نفت در پرس تی وی بررسی می شود