مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-01حوادث

کشف 143 کیلو تریاک از خودرو مزدا


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 143 کیلو و 200 گرم تریاک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، گفت: با دریافت خبر انتقال مقدار فراوانی تریاک از استان های جنوبی کشور به شهر تهران توسط یکی از سوداگران مرگ، تحقیق موضوع در اختیار تیمی از مأموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و مشخص شد که متهم با مراجعه به یکی از شهرهای جنوبی کشور در حال بارگیری مواد مخدر بوده و قصد دارد آن را با استفاده از یک دستگاه سواری مزدا 3 به شهر تهران انتقال دهد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توضیح داد: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد و تیم های مختلفی از معاونت عملیات این پلیس به محورهای مواصلاتی به شهر تهران اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم اعزامی به بزرگراه آزادگان موفق شدند خودروی متهم را در تقاطع جاده ساوه مشاهده کنند و تحت مراقبت های ویژه قرار دهند، گفت: در یک عملیات پلیسی خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد، ولی در بررسی اولیه از داخل خودروی متهم چیزی کشف نشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انتقال متهم به همراه سواری مزدا به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر، بررسی دقیق تر خودرو به تیم بازرسی فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 143 کیلو تریاک از خودرو مزدا

کشف 143 کیلو تریاک از خودرو مزدا