مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-01سياسي

چرا مسئولان استان مرکزی پیگیر سرنوشت شرکت هپکو نمی شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارکنان شرکت هپکو در پی انتشار مصاحبه ابوالفضل روغنی، مدیر عامل غیر رسمی شرکت هپکو در خصوص مسائل هپکو با روزنامه عطر یاس، - کارکنان هپکو در بیانیه ای در خصوص اظهارات اخیر مدیر عامل غیر رسمی این شرکت نوشتند: چرا مسئولان مثلا انقلابی شهر و استان مرکزی، از خود و دیگر مسئولین پیگیر سرنوشت این شرکت عظیم نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارکنان شرکت هپکو در پی انتشار مصاحبه ابوالفضل روغنی، مدیر عامل غیر رسمی شرکت هپکو در خصوص مسائل هپکو با روزنامه عطر یاس، در بیانیه ای نوشتند: سال هاست که کارگران هپکو شده اند، کِرم روی قلاب ماهیگیری، تا سایه نشینان روزی این شاه ماهی را از آن خود کنند! در این بیانیه آمده است:دیگر نه آینده شغلی برای خود داریم و نه آینده شغلی برای فرزندان شما که به امید کار در شرکت های بزرگ صنعتی در حال تحصیل هستند.

سال هاست که کارگران هپکو شده اند، کِرم روی قلاب ماهیگیری، تا سایه نشینان روزی این شاه ماهی را از آن خود کنند! چرا هیچکس مطالبه نمی کند شخصی که تا چند سال پیش به جرم برق دزدی از ترانس مقابل کارگاهش، درگیر دادگاه و.

بوده، اکنون ماه هاست که یکی از تصمیم گیران شرکت هپکو شده است و تنها با نگاه ارباب به رعیتش و یا نگاه دلالی و طمع انگیزش، امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مسئولان استان مرکزی پیگیر سرنوشت شرکت هپکو نمی شوند؟

چرا مسئولان استان مرکزی پیگیر سرنوشت شرکت هپکو نمی شوند؟