مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-01سياسي

تشکیل قرارگاه های جهادی برای مقابله آتش سوزی در جنگل های ایلام


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از تشکیل قرارگاه های جهادی با همکاری سپاه و منابع طبیعی استان برای مقابله آتش سوزی در جنگل های ایلام خبر داد.

- ایلام-فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از تشکیل قرارگاه های جهادی با همکاری سپاه و منابع طبیعی استان برای مقابله آتش سوزی در جنگل های ایلام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال شاکرمی ظهر دوشنبه در جلسه هم افزایی، هم اندیشی و پیشگیری از حریق با حضورمسئولان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ومنابع طبیعی استان در مرکز اطفای حریق چغاسبز اظهار کرد: سپاه به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شرایط سخت از جمله سیل، زلزله، کرونا و آتش سوزی در کنار مردم و همراه با مردم است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اهمیت حضور سریع در محل آتش سوزی ها بر رعایت اصول مدیریت یکپارچه و اهمیت مدیریت صحنه حوادث آتش سوزی مراتع تاکید و عنوان کرد: مدیریت کار بر عهده منابع طبیعی و آبخیزداری است و سپاه و بسیج در کنار این مجموعه ایفای نقش خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به منظور هماهنگی بیشتر در امور اطفای حریق، تفاهم نامه همکاری میان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و منابع طبیعی استان منعقد و طی آن قرارگاه های جهادی متشکل از گروه های جهادی و نیروی های منابع طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه های جهادی برای مقابله آتش سوزی در جنگل های ایلام

تشکیل قرارگاه های جهادی برای مقابله آتش سوزی در جنگل های ایلام