مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-01سياسي

بیانیه دیدبان شفافیت و عدالت درباره جاماندگان سهام عدالت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دیدبان شفافیت و عدالت در بیانه ای از مجلس شورای اسلامی و دولت خواست تا برای اقشار مستحق جامانده از سهام عدالت چاره اندیشی کند متن این بیانیه بدین شرح است: - دیدبان شفافیت و عدالت در بیانیه ای از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست تا برای اقشار مستحق جامانده از دریافت سهام عدالت چاره ای بیندیشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دیدبان شفافیت و عدالت در بیانه ای از مجلس شورای اسلامی و دولت خواست تا برای اقشار مستحق جامانده از سهام عدالت چاره اندیشی کند متن این بیانیه بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیماجازه آزادسازی سهام عدالت از طرف رهبر معظم انقلاب به دولت، می تواند فرصتی باشد تا طبقات و خانواده های محروم و مستضعف هم از بیت المال و ثروت های ملی بهره مند شوند.

اما متأسفانه روش تخصیص سهام عدالت و روش های ناعادلانه در آزادسازی آنها، به تحدیدی جدی برای این هدف مبدل شده و می رود تا طرح سهام عدالت را به ناعادلانه ترین فرایند اقتصادی جمهوری اسلامی تبدیل کند.

در این باره تذکر دو نکته ضروری است:1.

در سال 1389 و به هنگام توزیع سهام عدالت، دولت محترم، برای توزیع این سهام، از بانک های اطلاعاتی و کدملی ایرانیان بهره نبرد و صرفا بر اساس اشخاصی که قابل احصاء بودند نظیر کارمندان، سهام عدالت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دیدبان شفافیت و عدالت درباره جاماندگان سهام عدالت

بیانیه دیدبان شفافیت و عدالت درباره جاماندگان سهام عدالت