مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-01سياسي

تعداد کشته های حوادث آبان در ایران 230 نفر اعلام شد


رییس کمیسیون امنیت ملی در دوره دهم مجلس با ارایه آماری از خسارات جانی و مالی حوادث آبان 98 ،تعدا کشته های این حوادث را 230 نفر اعلام کرد .

- رییس کمیسیون امنیت ملی در دوره دهم مجلس با ارایه آماری از خسارات جانی و مالی حوادث آبان 98 ،تعدا کشته های این حوادث را 230 نفر اعلام کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی ذوالنور در حاشیه جلسه اجتماعی انتظامی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به ماجرای افزایش نرخ بنزین در آبان ماه سال گذشته گفت:در هر کشوری ممکن است طرح های اجرا شود که دارای نقاط ضعف و قوت باشد و بعضی متضرر شوند و بعضی سود ببرند.

وی آنچه در آبان98 اتفاق افتاد را یک حادثه طبیعی خواند و در توضیح اظهاراتش گفت: مردم ممکن است اعتراض داشته باشند و آن را اعلام کنند، ولی براندازی نرم در دستور نظام سلطه است.

وی ادامه داد: نظام سلطه از فرصت آبان بهره گرفت و تجمع های خیابانی را راه انداخت.

کسانی که گوش به رسانه های خارجی بودند،سعی کردند موج سواری کنند؛ در آبان 98اعتراض مردم آرام و مسالمت آمیز بود و کسی حساسیت به خرج نداد، ولی وقتی تعرض به اماکن خصوص و دولتی و مراکز انتظامی رخ می دهد، مردم از حاکمیت استقرار امنیت و نظم را مطالبه می کنند.

ذوالنور اعلام کرد :497 مرکز دولتی و بخش خصوصی مورد خسارت جدی قرار گرفت، 422 خودرو مردم آسیب جدی دیدند و سوزختند،230 خودرو دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کشته های حوادث آبان در ایران 230 نفر اعلام شد

تعداد کشته های حوادث آبان در ایران 230 نفر اعلام شد