مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-01ورزشي

برگزاری مسابقه فرهنگی وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) در همدان


رییس سازمان فرهنگی شهرداری همدان گفت: مسابقه ای فرهنگی با موضوع وصیت نامه سیاسی، الهی امام خمینی(ره) در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

- همدان- رییس سازمان فرهنگی شهرداری همدان گفت: مسابقه ای فرهنگی با موضوع وصیت نامه سیاسی، الهی امام خمینی(ره) در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

روح الله وجدی هویدا در گفت وگو با خبرنگار مهر با عرض تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: شهرداری همدان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هر سال علاوه بر فضاسازی شهر مراسم ویژه این روزها را تدارک می دید.

وی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاکید مسئولان بهداشت و درمان بر پرهیز از برگزاری اجتماعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی؛ بخش عمده ای از برنامه های شهرداری همدان در گرامیداشت چهاردهم و پانزدهم خرداد به فضاسازی شهر و برنامه هایی در فضای مجازی اختصاص یافته است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه به احتمال زیاد مراسمی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز 14 خرداد در حسینیه امام برگزار می شود، گفت: شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حضور و مشارکتی پررنگ در این مراسم خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه فرهنگی وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) در همدان

برگزاری مسابقه فرهنگی وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) در همدان