مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-01سياسي

توزیع نان نذری بین نیازمندان همدان در سالگرد رحلت امام (ره)


مسوول کانون بازنشستگان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از توزیع نان نذری به مناسبت رحلت امام(ره) بین نیازمندان همدان خبر داد.

- تقی نظری کیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ساعت 7 صبح سال 68 خبر رحلت امام(ره) از طریق اخبار به گوشمان رسید، بسیار ناراحت و حالت عجیبی داشتیم، چند ساعت به حالت هاج و واج دور خود می چرخیدیم و کاری نمی توانستیم انجام دهیم چون امام، رهبر ما بود، کسی که انقلاب اسلامی را به ما هدیه کرد.

وی با بیان اینکه خیل عظیمی از مردم همدان برای تشییع پیکر ایشان به تهران رفتند گفت: چهل روز عزای عمومی بود و برنامه هایی در این مدت در شهر همدان با شور و حال بسیار برگزار می شد.

مسوول کانون بازنشستگان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه ایستگاه های صلواتی برپا بود و سراسر شهر، در هر مسجد و محله برای امام (ره) مراسم عزاداری برگزار می شد افزود: 31 سال است که برنامه هیات عزاداری 14 خرداد را در همدان به این مناسبت برگزار می کنیم و کمترین جایی در کشور وجود دارد که چنین هیاتی را با چنین سبکی در این مدت داشته باشد.

وی با بیان اینکه بچه های قدیم و پیشکسوت تا نونهالان در این هیات گرد هم آمده اند و فعالیت هایی را انجام می دهند افزود: امسال با توجه به بیماری کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نان نذری بین نیازمندان همدان در سالگرد رحلت امام (ره)

توزیع نان نذری بین نیازمندان همدان در سالگرد رحلت امام (ره)