مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-01سياسي

برگزاری 300برنامه سخنرانی همزمان با سالروز ارتحال امام(ره)درهمدان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری 300 برنامه سخنرانی و مدیحه سرایی همزمان با سالروز ارتحال امام(ره) در همدان خبر داد.

- همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری 300 برنامه سخنرانی و مدیحه سرایی همزمان با سالروز ارتحال امام(ره) در همدان خبر داد.

حجت الاسلام هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به ذکر برنامه های ایام 14 خرداد و 15 خرداد پرداخت و گفت: مراسم عزاداری در برخی مساجد استان همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی دسته عزاداری در شهرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری با سازمان صدا و سیما به منظور تهیه و پخش محتوای مناسبتی و سخنرانی گفت: سخنان مقام معظم رهبری به صورت زنده در مساجد و فضای مجازی و از طریق ویدئو پروژکتور در محل های طرح سلامت اجتماعی استان همدان پخش می شود.

وی از اجرای پویش تلاوت قرآن و هدیه به روح ملکوتی حضرت امام (ره) سخن گفت و با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی وصایای امام (ره) در فضای مجازی برگزار می شود، گفت: فراخوان ارسال آثار شعرای آیینی نیز انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان به تولید و توزیع بسته های محتوایی فرهنگی در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: کمک های خیرین برای آزادی 4 زندانی جرایم غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 300برنامه سخنرانی همزمان با سالروز ارتحال امام(ره)درهمدان

برگزاری 300برنامه سخنرانی همزمان با سالروز ارتحال امام(ره)درهمدان