مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-01اجتماعي

شرایط ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی+مهلت ثبت نام


معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش، دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی 1400-1399 را به استان ها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاونت آموزش متوسطه طی نامه ای دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی 1400-1399 را جهت اجرا به استان ها ابلاغ کرد.

بر این اساس؛ در راستای اجرای زیر نظام پژوهش و ارزشیابی از برنامه های ابلاغی سند تحول در سال 1399 و همچنین در خصوص اجرای مفاد اساسنامه مدارس نمونه دولتی مصوب هشتصدو چهل و هفتمین جلسه شورای عالی آموزش وپرورش، آزمون تراکمی دانش آموزان با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

براساس این دستورالعمل؛ کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی در استان ها تشکیل و تدابیر لازم در خصوص؛ اعلام آدرس سامانه ثبت نام اینترنتی استان برای آزمون ورودی، اطلاع رسانی دقیق، ثبت نام، طراحی سؤال، برگزاری آزمون، اعلام نتایج و.

، تهیه و تدوین دفترچه راهنمای ثبت نام، انجام فرایندهای آزمون و.

را اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ همچنین تمام دانش آموزان پایه نهم در صورت داشتن معدل بالای 17 مجاز به شرکت در این آزمون هستند و رقابت علمی در آزمون بین دانش آموزان هر منطقه خواهد بود و هر منطقه می تواند نسبت به تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی+مهلت ثبت نام

شرایط ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی+مهلت ثبت نام