مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-01سياسي

اعلام جرم علیه هفت واحد صنعتی و معدنی متخلف


هفت پرونده حقوقی مربوط به تخلفات محیط زیستی مرتبط با صنایع و معادن با توجه به طرح دعوی، در مراجع قضایی شهرستان دماوند در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد فریدی با بیان اینکه اعلام جرم علیه واحد موصوف و پیگیری های حقوقی از سال گذشته انجام شده بود، افزود: باتوجه به آلایندگی و تخلفات صورت گرفته توسط این واحد، حکم قطعی علیرغم اعتراضات متشاکی از سوی مرجع قضایی شهرستان صادر و ابلاغ شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند به پیگیری های مستمر این اداره که در نهایت منجر به صدور حکم محکومیت قطعی شد، اشاره داشت و خاطر نشان کرد: متصدی این واحد برابر رای صادره به شش ماه حبس تعزیری و جریمه نقدی محکوم شده است.

فریدی تصریح کرد: این اداره برابر گشت و پایش های شبانه روزی و مستمر، تمامی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرستان را مورد پایش قرار داده و واحدهایی که بدون اتخاذ تمهیدات لازم، موجبات آلودگی زیست محیطی را فراهم آورده و پس از دریافت اخطاریه نسبت به بهبود و اصلاح عملکرد فعالیت خود اقدامی انجام نمی دهند، به مراجع قضایی معرفی و پرونده آنها تا حصول نتیجه از سوی این اداره پیگیری می شود.

وی گفت: درحال حاضر نیز تعداد هفت پرونده حقوقی مربوط به تخلفات محیط زیستی مرتبط با صنایع و معادن با توجه به طرح دعوی از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم علیه هفت واحد صنعتی و معدنی متخلف

اعلام جرم علیه هفت واحد صنعتی و معدنی متخلف