مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:352020-06-01سياسي

توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند در سنندج


فرمانده پایگاه بسیج شهید قندی مخابرات منطقه کردستان با اشاره به ضرورت کمک به اقشار آسیب پذیر استان گفت: بسته های معیشتی این پایگاه بسیج بین خانواده های نیازمند سنندج توزیع شد.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا ضمن تاکید بر اهمیت انجام کمک های مومنانه و دستگیری نیازمندان و اقشار آسیب پذیر اظهار کرد: مخابرات منطقه کردستان در این راستا با بکارگیری تمام ظرفیت ها برای تحقق پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کمک های مومنانه تلاش می کند.

وی ضمن یادآوری یاری رساندن به اقشارآسیب پذیر جامعه وخانواده هایی که در این ایام بر اثر تعطیلی مشاغل با مشکل مواجه شده اند خاطر نشان کرد: پایگاه مقاومت شهید قندی مخابرات با همکاری سازمان بسیج کارمندان استان اقدام به توزیع 40 بسته کامل غذایی بین خانواده های هدف کرد.

وی همچنین همیاری با حسینیه سنندج برای توزیع 60 بسته کامل غذایی در بین خانواده های آسیب پذیر را از جمله اقدامات این امر خیرخواهانه اعلام کرد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید قندی مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به اینکه در قرآن به انفاق و بخشش سفارش فراوان شده است، اضافه کرد: ما باید این سنت حسنه را در خود تقویت کنیم تا با دستگیری از افراد کم بضاعت کمتر شاهد فقر و تنگدستی جامعه باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند در سنندج

توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند در سنندج