مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-01فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کاریکاتور در همدان تمدید شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مجازی ملی کاریکاتور با موضوع «زندگی، کرونا، امید» تا 16 خردادماه تمدید شد.

- همدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مجازی ملی کاریکاتور با موضوع زندگی، کرونا، امید تا 16 خردادماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: این جشنواره ملی با هدف تقویت روحیه امید و نشاط اجتماعی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان از سراسر کشور می توانند تا 16 خردادماه، حداکثر پنج اثر در قالب jpg و روزولشن 300 در طول یا عرض 200 پیکسل از طریق الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

احسانی با تاکید بر اینکه ارسال نام، آدرس پستی، ایمیل، تلفن، عکس و سوابق کاری الزامی است؛ افزود: جایزه نفر اول این جشنواره سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: به سه نفر نیز به عنوان صاحبان آثار قابل تقدیر، جوایز نقدی و لوح تقدیر تعلق می گیرد و جوایز برگزیدگان به صورت غیرحضوری و به شماره حساب اعلام شده، پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کاریکاتور در همدان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کاریکاتور در همدان تمدید شد