مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-01پزشكي

تکیه بر اعتقادات ملی و دینی مدیریت کرونا در ایران را با دنیا متفاوت کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی رضا رییسی، صبح دوشنبه در برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، - معاون بهداشت وزارت بهداشت، تکیه بر اعتقادات ملی، مذهبی و دینی و دانش و توانمندی و استفاده از زیرساخت ها را، موجب تفاوت در مدیریت بیماری کرونا در ایران و دنیا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی رضا رییسی، صبح دوشنبه در برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: افتتاح طرح هر خانه یک پایگاه سلامت، یک روز تاریخی و بزرگ خواهد بود.

وی افزود: این طرح ایده خود وزیر بوده است و کشوری خواهد شد.

رییسی در ادامه به بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بیماری مرموز و ناشناخته و سرسخت کرونا، همه دنیا را گرفتار کرده و کشور ما هم درگیر شده است.

وی افزود: ما نشان دادیم با تکیه بر اعتقادات ملی، مذهبی و دینی و دانش و توانمندی خود و استفاده از زیرساخت های خود، در مدیریت بیماری کرونا با دنیا متفاوت باشیم.

معاون وزیر بهداشت گفت: شاید خیلی از کشور ها و سازمان های جهانی که ارزیابی می کنند نوع مدیریت کشور ها را، اولین باری است که همه نقطه سر خط در یک دفاع برابر قرار داریم و علیه بیماری مبارزه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر اعتقادات ملی و دینی مدیریت کرونا در ایران را با دنیا متفاوت کرده است

تکیه بر اعتقادات ملی و دینی مدیریت کرونا در ایران را با دنیا متفاوت کرده است