مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-01سياسي

مردم دچار غفلت نشوند کرونا هنوز وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا جمشیدی، دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران درباره وضعیت بیماری کرونا، - دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: از مردم می خواهم تا دچار غفلت نشوند و بدانند که کرونا هنوز وجود دارد؛ لذا گروه های حساس کمتر بیرون بیایند و اگر از منزل خارج شدند، تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا جمشیدی، دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران درباره وضعیت بیماری کرونا، گفت: از مردم می خواهم تا دچار غفلت نشوند و بدانند که کرونا هنوز وجود دارد؛ لذا گروه های حساس کمتر بیرون بیایند و اگر از منزل خارج شدند، تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: اگر ما نتوانیم آن فاصله ایمن و کاهش ظرفیت و رعایت نکات بهداشتی را انجام دهیم، اوضاع دوباره نگران کننده خواهد شد.

قطعا دغدغه تمام کادر درمان، سلامتی مردم و کنترل وضعیت است و ما کوتاه نمی آییم، اما استدلال هایی نیز از سوی سایر نهاد ها مطرح می شود.

دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا افزود: مطمئن باشید تمام دغدغه ما سلامتی افراد است و قرار نیست برای سود کردن و کسب درآمد، سلامتی مردم را به خطر بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دچار غفلت نشوند کرونا هنوز وجود دارد

مردم دچار غفلت نشوند کرونا هنوز وجود دارد