مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-01سياسي

آتش سوزی خاییز فعلا مهار شد


پس از یک هفته تلاش مسئولان و نیروهای مردمی آتش سوزی منطقه حفاظت شده خاییز در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه 12 خردادماه مهار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد پس از یک هفته تلاش مسئولان و نیروهای مردمی آتش سوزی منطقه حفاظت شده خاییز در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه 12 خردادماه مهار شد.

آتش سوزی خاییز کنترل و مهار شده و در مرحله پایش است معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی منطقه حفاظت شده خاییز کنترل و مهار شده و در مرحله پایش است.

احد جمالی افزود: آتش سوزی منطقه حفاظت شده خاییز در شهرستان کهگیلویه بامداد امروز دوشنبه کنترل و مهار شده و در مرحله پایش قرار گرفته است.

وی اظهارکرد: آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه بامداد امروز دوشنبه کنترل و مهار شده است و باید مدیریت شود وتا 48 ساعت آینده پایش صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آتش سوزی منطقه حفاظت شده خاییز پس از چهار روز متوالی، بامداد امروز کنترل و مهار شد.

جمالی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی با تلاش همه جانبه و شبانه روزی نیروهای مردمی، سپاه، ارتش، بسیج، محیط زیست، منابع طبیعی و دیگر دستگاه ها و ادارات کنترل و مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی خاییز فعلا مهار شد

آتش سوزی خاییز فعلا مهار شد