مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-01اقتصادي

نذر محبت در شیراز/ تعظیم مشکلات در پیشگاه محبت مردم فارس


شیوع کرونا در جامعه فارغ از تمامی مشقت هایی که برای جامعه به وجود آورد اما این بیماری باز هم نمایانگر کمک های مردم نو دوست استان فارس شد و عاملی برای دیده شدن فارس در کل کشور گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبعد از گذشت 2 روز و از طریق یک نفر واسطه توانستیم با خیری که نسبت به توزیع پول در میان کارگران فصلی اقدام کرده بود ارتباط پیدا کرده و با وی مصاحبه کنیم.

این خیر شیرازی که نمی خواست نامش فاش شود علت کار خود را تنها کمک به هم نو اشاره کرد و گفت: کرونا باعث بیکاری افراد زیادی شده و من به همراهی شش نفر خیر دیگر که بیشتر در حوزه ساخت ساختمان و صادرات محصولات خوراکی در استان در حال فعالیت هستیم بر آن شدیم تا بخشی از درآمد چند وقت اخیر را در میان کارگران فصلی شیراز که به علت شیوع کرونا نتوانسته اند کسب درآمد کنند تقسیم کنیم.

وی اضافه کرد: برخی از فعالیت ها نباید در فضای مجازی منتشر شود زیرا ارج آن اقدام از بین می رود انتشار این تصاویر در فضای مجازی نه تنها موجب شادی برای ما نشد بلکه رنجشی نیز برای ما فراهم کرد زیرا تمامی این خیرین نه تنها علاقه مند نیستند تا نامی از آنان افشا شود بلکه یکی از شروط این اقدام حفظ کرامت انسانی کارگران و انجام شدن این فعالیت در خفا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر محبت در شیراز/ تعظیم مشکلات در پیشگاه محبت مردم فارس

نذر محبت در شیراز/ تعظیم مشکلات در پیشگاه محبت مردم فارس