مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-01حوادث

دستگیری عاملان سرقت 80 میلیاردی فروشگاهی در پایتخت


رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه سارق که با تشکیل باندی، 80 میلیارد ریال پوشاک و البسه از انبار یک فروشگاه بزرگ تجاری سرقت کرده بودند، - رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه سارق که با تشکیل باندی، 80 میلیارد ریال پوشاک و البسه از انبار یک فروشگاه بزرگ تجاری سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری در این باره اظهار کرد: بیستم اردیبهشت ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت از یک فروشگاه بزرگ تجاری در دادسرای ناحیه 5 تهران تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: شاکی اظهار داشت، دو هفته پیش چند سایت داخلی را که در کار فروش البسه و پوشاک خارجی به صورت اینترنتی فعالیت داشت را بررسی می کردم که متوجه شدم برخی از محصولات ما که به صورت انحصاری وارد شده، در این سایت ها در حال فروش هستند.

برای بررسی موضوع یکی از این محصولات را سفارش دادم و پس از دریافت محصول متوجه شدم بارکد درج شده بر روی آن در سامانه انبار ما موجود است و از جمله اقلامی است که ما وارد کرده ایم.

بلافاصله انبار فروشگاه را بررسی و در انبارگردانی متوجه شدم بیش از 10 هزار ثوب از انواع پوشاک و البسه در انبار نیست و با پیگیری بیشتر، دو تن از مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان سرقت 80 میلیاردی فروشگاهی در پایتخت

دستگیری عاملان سرقت 80 میلیاردی فروشگاهی در پایتخت