مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-01اقتصادي

پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ ها درباره احتکار خودرو هشدار داد


کشف ده ها و حتی صدها خودروی احتکار شده از انبارها و پارکینگ ها این روزها به خبری روزمره بدل شده که هر چند ساعت یکی از آنها منتشر می شود.

خودروهایی که همه آنها توقیف می شود، - سرهنگ نادر مرادی، درباره محل هایی که از آن به عنوان محلی برای نگهداری و دپوی خودروهای فاقد پلاک استفاده می شود، گفـت: بارها گفته شده که خروج خودروی بدون پلاک از کارخانه در حکم احتکار بوده و با آن برخورد خواهد شد.

در روزهای اخیر هم که با تدابیر اتخاذ شده پلیس به بازار خودرو ورود کرده و با موارد احتکار آن برخورد کرده است، اکثریت خودروهای احتکاری کشف شده فاقد پلاک بوده اند.

وی ادامه داد: این خودروهای بدون پلاک پس از خروج از کارخانه وارد انبارها و پارکینگ هایی می شوند که بعضا حتی در مرکز شهر نیز قرار دارند، از این رو به مالکان و مسئولان تمامی این انبارها و پارکینگ ها هشدار می دهیم که هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم بوده و این افراد نیز شریک جرم در احتکار خودرو خواهند بود، لذا لازم است که از پذیرش خودروهای بدون پلاک در این پارکینگ ها و انبارها خودداری کرده و مراتب را نیز حتما به پلیس گزارش دهند.

مرادی از مردم نیز خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از فضاهایی که در آن اقدام به دپوی خودرو شده است، حتما مراتب را به پلیس گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ ها درباره احتکار خودرو هشدار داد

پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ ها درباره احتکار خودرو هشدار داد