مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-01سياسي

تحقق جهش تولید با خلق و کشف فرصت ها ممکن می شود


معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: لازم است با خلق و کشف فرصت ها در مسیر تجلی و تعالی شعار سال گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر در دیدار با معاون فرهنگی کمیته امداد گلستان با بیان اینکه، سال 1399 سال خلق و کشف فرصت ها به منظور جهش تولیدات فرهنگی و محتوایی است، اظهارکرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید ، لازم و ضروری است که با خلق و کشف فرصت ها بتوانیم در مسیر تجلی و تعالی شعار سال گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه جلسات و اجتماعات معاونین فرهنگی ادارات هم سو در استان می تواند به اتفاق های نو و تازه ای منجر شود، افزود: هدف این است که گره از مشکلات مردم باز شود و بتوانیم با تولیدات فرهنگی مناسب در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی گام برداریم، ضمن آنکه در این نشست ها می توان با استفاده از تجارب یکدیگر به وحدت، هم افزایی و هم فکری برای پیشبرد بهتر کارها دست یافت و در این زمینه نشست های فصلی و دوره ای معاونین فرهنگی ادارات استانی را پیگیری خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور در ادامه، گلستان را نماد وحدت اقوام و مذاهب کشور یاد کرد و افزود: می توان از این الگو و برند استفاده کرده و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهش تولید با خلق و کشف فرصت ها ممکن می شود

تحقق جهش تولید با خلق و کشف فرصت ها ممکن می شود