مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:002020-05-31اقتصادي

تاج گذاری آبگوشت!


با آغاز سال 99 برخی اقلام به دلایل مختلف از جمله تاثیرات کرونا بر بازار، با افزایش قیمت مواجه شدند، البته مسئولان همواره بر تنظیم بازار و نظارت بر آن و عدم افزایش قیمت ها صحبت می کردند، - ایسنا/مرکزی با آغاز سال 99 برخی اقلام به دلایل مختلف از جمله تاثیرات کرونا بر بازار، با افزایش قیمت مواجه شدند، البته مسئولان همواره بر تنظیم بازار و نظارت بر آن و عدم افزایش قیمت ها صحبت می کردند، اما مروری بر قیمت های روز در بازار نشانگر افزایش های قیمتی گاه عجیب و غریب است.

مواد غذایی به عنوان اصلی ترین نیاز مردم هم از این افزایش بی بهره نبودند و اتفاقا قیمت اقلام غذایی با استفاده از این فرصت با سرعت نردبان ترقی را طی کرد.

حبوبات از اقلام پرمصرف در برنامه غذایی مردم ایرانو استان مرکزی است که به گفته رییس اتحادیه خواروبار و لبنیات اراک نه تنها از این افزایش قیمت ها بی بهره نمانده، که در این زمینه رکورد هم زده است! حسین عباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت حبوبات نسبت به پاییز 98 به طور میانگین رشد حدود 60 تا 70 درصدی داشته که البته در برخی اقلام رشد 100 درصدی نیز حاصل شده است برای مثال قیمت لپه بیش از 100 درصد، لوبیا چیتی 50 درصد و نخود 70 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج گذاری آبگوشت!

تاج گذاری آبگوشت!