مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 02:552020-05-31اقتصادي

استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار شاهرود


فرماندار شاهرود، درباره ضرورت کنترل بازار عرضه، گفت: اداره صنعت معدن و تجارت و همچنین سپاه ناحیه برای استفاده از ظرفیت بسیج در نظارت بر بازار شهرستان تفاهم نامه ای امضا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری صبح دوشنبه در نشست شورای تعزیرات حکومتی شاهرود که به میزبانی فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن بیان اینکه امضای تفاهم نامه ای بین صنعت، معدن و تجارت و همچنین سپاه ناحیه برای همکاری و استفاده از ظرفیت خوب بسیج و سپاه در راستای نظارت بر اصناف شهرستان در دستورکار قرار گیرد، بیان کرد: این کار به ارتقای نظارت بر بازار منجر خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای نظارت بر حسن انجام وظایف بازرسان باید دفتر مدیریت نظارت تهیه شود تا هرماه گزارش بازرسی های صورت گرفته اعم از بازرسی های اتحادیه ها، اصناف و بازرسی نهایی اداره صمت در آن ثبت شود.

معاون استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برخی اصناف موجودی انبار خود را در سامانه ثبت نکردند، تصریح کرد: تمامی اصناف شهرستان باید تا تاریخ هفدهم خرداد ماه موجودی انبار خو را در سامانه ثبت کنند و هر واحد صنفی که این کار را انجام ندهد به عنوان محتکر و اخلالگر نظام بازار و اقتصادی به مراجع قضایی معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار شاهرود

استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار شاهرود