مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 16:452020-05-31اقتصادي

اولویت بازرسی در هفته جاری/ مردم تخلفات را گزارش کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سید جواد احمدی گفت: بازرسی ها در هفته جاری درباره 5 قلم کالای اولویت دار شامل خودرو، - معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان گفت: بازرسی ها در هفته جاری درباره 5 قلم کالای اولویت دار شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سید جواد احمدی گفت: بازرسی ها در هفته جاری درباره 5 قلم کالای اولویت دار شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز شده است.

وی ادامه داد: بر اساس اولویت بندی انجام شده، بازرسان این سازمان و سازمان های صمت همه ظرفیت خود را برای رصد وضعیت عرضه و قیمت برخی کالا های اساسی و ضروری مردم شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز کرده و با تعامل بین دستگاه های اجرایی و اصناف، بر فرایند تأمین و توزیع این کالا ها نظارت خواهند کرد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اضافه کرد: بر این اساس، خودرو (شامل بازرسی از پارکینگ ها و محل های نگهداری خودرو به صورت انبوه)، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی از جمله کالا هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بازرسی در هفته جاری/ مردم تخلفات را گزارش کنند

اولویت بازرسی در هفته جاری/ مردم تخلفات را گزارش کنند