مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 16:052020-05-31بين الملل

ترامپ به دنبال تروریستی اعلام کردن یک جنبش ضد نژادپرستی است


«دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا در رشته توییتی علیه معترضان به نژادپرستی به شدت انتقاد کرد و از تصمیم خود برای تروریستی اعلام کردن یک جنبش ضد نژادپرستی خبر داد.

- دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا در رشته توییتی علیه معترضان به نژادپرستی به شدت انتقاد کرد و از تصمیم خود برای تروریستی اعلام کردن یک جنبش ضد نژادپرستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا در رشته توییتی علیه معترضان به نژادپرستی به شدت انتقاد کرد.

دونالد ترامپ در این ارتباط خطاب به گارد ملی آمریکا گفت: به خاطر کار بزرگ و فوری که پس از ورود به میناپولیس و مینه سوتا در شب گذشته انجام دادید، تبریک می گویم.

ترامپ همچنین با حمله به جنبش چپ ضد نژاد پرستی موسوم به آنتیفا این جنبش را مسئول اعتراضات عنوان کرده و گفته است اگر این جنبش در همان شب اول توسط شهردار جمع می شد، مشکلی پیش نمی آمد.

در ادامه ترامپ در توییت دیگری گفته است: سایر شهرها و ایالت های دموکرات باید به پراکنده کردن آنارشیست های چپگرا در مینیاپولیس در شب گذشته نگاه کنند.

گارد ملی کار بزرگی انجام داد و در ایالت های دیگر هم باید این کار انجام شود.

رییس جمهور آمریکا حتی در ادامه و در توییت دیگری از تصمیم خود برای تروریستی اعلام کردن گروه آنتیفا به عنوان یک جنبش چپ گرای ضد نژادپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به دنبال تروریستی اعلام کردن یک جنبش ضد نژادپرستی است

ترامپ به دنبال تروریستی اعلام کردن یک جنبش ضد نژادپرستی است