مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:452020-05-31اقتصادي

کشف 371 تن شکر احتکار شده در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از کشف 371 تن شکر احتکار شده در استان خبر داد و گفت: کشف این محموله در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی انجام گرفت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از کشف 371 تن شکر احتکار شده در استان خبر داد و گفت: کشف این محموله در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی انجام گرفت.

سجاد رستمی 11 خردادماه در کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری از کشف 371 تن شکر احتکار شده در استان خبر داد و اظهار کرد: کشف این محموله در راستای اجرای طرح اجرای تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی انجام گرفت که پرونده جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین تخلف 33 واحد صنفی محرز شد که پلمب تعدادی از این واحدها در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص فعالیت شرکت های بازاریابی و فروشگاه های اینترنتی در چهارمحال و بختیاری، گفت: در مجموع 24 شرکت در این حوزه برای فعالیت از وزارت صمت مجوز دریافت کرده اند که از این تعداد تنها 5 شرکت در استان مجوز فعالیت دارند.

رستمی خاطرنشان کرد: فعالیت شرکت های بازاریابی از جمله ام وی ، یونیک فاینانس ، تلفیق هنر و هزار خدمات مجوز فعالیت ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 371 تن شکر احتکار شده در چهارمحال و بختیاری

کشف 371 تن شکر احتکار شده در چهارمحال و بختیاری