مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:052020-05-31اقتصادي

پروژه آماده سازی نصب بزرگ ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان


روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان از عملیات احداث سازه بزرگ ترین نمایشگر تک صفحه ای شهری استان خراسان رضوی، با سرمایه گذاری مجتمع فولاد خراسان در نیشابور خبر داد.

- بنا بر گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، کسری غفوری مدیرعامل فولاد خراسان با بیان این که نصب این نمایشگر در راستای تعامل فولاد خراسان با مدیریت شهری نیشابور است، عنوان کرد: نصب این نمایشگر از جمله اقداماتی است که در تجهیز و روزآمدی مبلمان شهری از سوی فولاد خراسان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: فولاد خراسان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود با استفاده از تجهیزات به روز و مرسوم در دنیا و نیز با هدف آگاهی رسانی عمومی در مورد نقش صنعت عظیم فولاد در توسعه عمرانی، صنعتی و اقتصادی منطقه اقدام به نصب این نمایشگر می کند.

مدیر عامل فولاد خراسان در ادامه بیان کرد: درصورتی که تجربه نصب این نمایشگر شهری موفقیت آمیز باشد، دومین تلویزیون شهری در نقطه دیگری از شهر توسط این مجتمع، سرمایه گذاری و نصب خواهد شد.

وی با یادآوری احداث پارک خطی نیشابور با هزینه حدود 20 میلیارد ریال در سال گذشته توسط فولاد خراسان، گفت: برای نصب این نمایشگر که از استانداردترین و به روزترین تجهیزات مشابه در کشور است، بالغ بر 17 میلیارد ریال از سوی فولاد خراسان هزینه شده و طول زمان اجرا و بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آماده سازی نصب بزرگ ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان

پروژه آماده سازی نصب بزرگ ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان