مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 14:352020-05-31سياسي

ساخت و سازهای دامنه کوهستان الوند غیر معمول و قابل تأمل است


امام جمعه همدان با بیان اینکه ساخت و سازها در دامنه کوهستان الوند غیر معمول و قابل تأمل است، گفت: تخریب کوهستان در دامنه الوند نباید ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کوهنوردی استان همدان با تاکید بر اینکه کوهستان الوند باید حفظ شود و کسی نباید در این موضوع تردید کند، اظهار کرد: الوند نماد و شناسنامه همدان است.

وی با بیان اینکه تصرف انسانی در محیط زیست باید به حداقل برسد و در صورت ضرورت انجام شود به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص زمین خواری و کوه خواری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها در مورد زمین خواری و کوه خواری و ضرورت برخورد قاطع با این معضل تذکر داده و بر آن تاکید کرده اند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه ساخت و سازها در دامنه الوند در سال های اخیر غیر معمول و قابل تأمل است، اضافه کرد: این ساخت و سازها و تخریب کوهستان در دامنه الوند نباید ادامه پیدا کند و در صورت نیاز باید با نگاه کامل کارشناسی و در حد ضرورت انجام شود.

صحبت ها پیرامون ساخت و سازهای دامنه الوند راستی آزمایی شود نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک مطالبه عمومی باید به موضوع ساخت و سازهای دامنه الوند ورود کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای دامنه کوهستان الوند غیر معمول و قابل تأمل است

ساخت و سازهای دامنه کوهستان الوند غیر معمول و قابل تأمل است