مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 11:352020-05-31پزشكي

زنگ خطر پیک دوم در آذربایجان غربی به صدا درآمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: احتمال پیک دوم شیوع کرونا در آذربایجان غربی وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: احتمال پیک دوم شیوع کرونا در آذربایجان غربی وجود دارد.

دکتر جواد آقازاده در گفت و گو با ایسنا درباره تغییرات اخیر روند بیماری افزود: طی 6 روز گذشته تعداد افراد مبتلای به کووید 19 در استان افزایش قابل توجهی یافته است که زنگ خطری برای شیوع دوباره بیماری بین آحاد مردم است.

وی درباره تعداد تست های انجام شده بیان کرد: از اوایل خرداد تاکنون به طور متوسط روزانه 471 تست در استان انجام شده است که این تعداد در برخی روزها به 507 تست نیز رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش تعداد افراد مبتلا درمیابیم که شیوع ویروس افزایش یافته و شاید در آینده نزدیک شاهد پیک دوم در استان باشیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری تاکنون با تصمیمات مدبرانه ستاد کرونای استان و همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی توانستیم شیوع را کنترل و برای شرایط بحرانی آمادگی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر پیک دوم در آذربایجان غربی به صدا درآمد

زنگ خطر پیک دوم در آذربایجان غربی به صدا درآمد