مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 11:102020-05-31سياسي

دولت آمریکا در مواجهه با اعتراضات، پایه های دموکراسی دروغین را متزلزل کرد


دولت استکباری آمریکا بر خلاف شعارهای دروغین حقوق بشری، در مواجهه با اعتراضات مردمی، پایه های دموکراسی دروغین را متزلزل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگویی، با اشاره به رفتارهای نژادپرستانه رییس جمهور آمریکا و خشونت های غیرانسانی پلیس آمریکا علیه شهروندان و سیاهپوستان این کشور اظهار داشت: دولت استکباری آمریکا بر خلاف شعارهای دروغین حقوق بشری، این روزها چهره زشت و غیر انسانی خود را در مواجهه با اعتراضات مردمی بیش از پیش نمایان و با توسل به خشن ترین روش ها، پایه های دموکراسی دروغین را متزلزل کرده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: نظام استکباری آمریکا در حالی این روزها شاهد صحنه ناآرامی و آشوب های گسترده در این کشور است که سران کاخ سفید همواره و در ادامه سیاست های مداخله جویانه خود عامل بسیاری از ناهنجاری ها در منطقه و جهان هستند.

وی ادامه داد: خبرسازی های دروغین در ارتباط با جان باختن تعدادی از اتباع مهاجرین افغانستان در مرزهای جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با نیروهای مرزبانی نمونه ای از این دروغ پردازی هاست که شواهد نشان می دهد با هدف لطمه زدن به روابط برادرانه دو کشور ایران و افغانستان طراحی شده است؛ حال آنکه پذیرش بیش از سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا در مواجهه با اعتراضات، پایه های دموکراسی دروغین را متزلزل کرد

دولت آمریکا در مواجهه با اعتراضات، پایه های دموکراسی دروغین را متزلزل کرد