مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:552020-05-31اقتصادي

دستورالعمل قیمتی 8 خودروی دیگر ایران خودرو ابلاغ شد/ افزایش قیمت از 4 تا 48 درصد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا شیوا در خصوص تعیین دستورالعمل قیمت خودروهای غیر مشمول قیمت گذاری که اخیرا در دستور کار شورای رقابت قرار گرفته است اظهار داشت: - رییس شورای رقابت از ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری 8 محصول دیگر ایران خودرو خبر داد که بر این اساس، خودروهای پژو پارس اتوماتیک تیوفایو، هایما S5 و S7، سورن بنزینی، پژو 207 دنده ای و اتوماتیک، دنا و دنا پلاس از 4 تا 48 درصد و متوسط 23 درصد گران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا شیوا در خصوص تعیین دستورالعمل قیمت خودروهای غیر مشمول قیمت گذاری که اخیرا در دستور کار شورای رقابت قرار گرفته است اظهار داشت: بعد از تعیین دستورالعمل خودروهای مشمول قیمت گذاری، شورا به موضوع قیمت خودروهای غیر مشمول ورود و در نهایت دستورالعمل آنها را نیز تعیین کرد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی جزییاتی از این خودروها برای بررسی تورم بخشی آنها در اختیار نداشت افزود: بر همین اساس شورای رقابت مجبور شد خود به محاسبه نرخ تورم ارزی این خودروها بپردازد.

رییس شورای رقابت با اعلام اینکه ملاک ما در عملکرد خود دستورالعمل شورای رقابت است تصریح کرد بعد از مقایسه قیمت بهمن ماه 97 توانستیم دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای پژو پارس اتوماتیک تیوفایو، هایما S5 و S7 ، سورن بنزینی، پژو 207 دنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل قیمتی 8 خودروی دیگر ایران خودرو ابلاغ شد/ افزایش قیمت از 4 تا 48 درصد

دستورالعمل قیمتی 8 خودروی دیگر ایران خودرو ابلاغ شد/ افزایش قیمت از 4 تا 48 درصد