مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:502020-05-31پزشكي

کرونا تا به امروز جان 82 کرمانی را گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جان باختن 82 نفر از شهروندان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس در این استان خبر داد و گفت: - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جان باختن 82 نفر از شهروندان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جان باختن 82 نفر از شهروندان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس در این استان خبر داد و گفت: با ارسال 398 نمونه به آزمایشگاه های استان کرمان، تست 52 نفر، شامل 12 مورد بیمار بستری، 14 مورد بیمار سرپایی، 2 مورد پرسنل و 24 مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده در 24 ساعت گذشته از نظر کرونا مثبت شده است.

شفیعی با بیان اینکه از مبتلایان جدید، 27 نفر زن و 25 نفر مرد هستند، افزود: از این تعداد، 25 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 7 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 17 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 2 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان را تاکنون، هزار و 775 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 745 مورد بیمار بستری و هزار و 30 مورد، بیمار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تا به امروز جان 82 کرمانی را گرفته است

کرونا تا به امروز جان 82 کرمانی را گرفته است