مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:102020-05-31سياسي

بازگشایی فرهنگسراهای مشهد از 17 خردادماه


معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از تاریخ شنبه 17 خرداد ماه، 21 فرهنگسرا و کتابخانه های آن در سطح شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی اظهار کرد: پس از گذشت سه ماه از شیوع بیماری کرونا در ایران و جدی شدن آن، مراکز عمومی از جمله فرهنگسراها، کتابخانه ها و سالن های مطالعه تعطیل شدند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: در حال حاضر پس از ابلاغ پروتکل های بهداشتی تصمیم بر آن شده است که این اماکن با رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا، از تاریخ 17 خردادماه بازگشایی شوند.

وی بیان کرد: پروتکل های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی شامل غربالگری، پروتکل مراقبتی پرسنل، اقدامات کنترلی محیط و کار، بهداشت فردی، بهداشت تجهیزات و ایاب و ذهاب برای همکاران ابلاغ شده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه های آموزشی، خدماتی و سایر برنامه های فرهنگسراها با شرط رعایت این پروتکل های ابلاغی با روال سابق برگزار می شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین فرهنگسراهایی که دارای سالن کودک و بازی هستند باید به صورت محدود از کودکان متقاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی فرهنگسراهای مشهد از 17 خردادماه

بازگشایی فرهنگسراهای مشهد از 17 خردادماه