مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:102020-05-31اقتصادي

پروژه مسکن مهر چه زمانی به پایان می رسد؟


وزیر راه و شهرسازی در حاشیه امضای تفاهم با اتاق تعاون ایران خبر داد: تکمیل پروژه مسکن مهر و تحویل به مردم امسال به پایان می رسد.

- محمد اسلامی که امروز برای امضای تفاهم نامه همکاری با اتاق تعاون در جمع تعاون گران حاضر شده بود، در حاشیه نشست و در پاسخ به سؤالی که چه زمانی مسکن مهر مردم، تحویل می شود، گفت: امسال مسکن مهر تمام می شود و قرار است تا شهریور و مهر ماه 66 هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و تحویل مردم شود.

منهای واحدهایی که در دادگاه پرونده دارند.

وی گفت: حدود 70 هزار واحد مسکن مهر که پرونده قضایی دارند و پیگیری می کنیم مسائل آنها در دادگاه به زودی برطرف شود و احکام آنها صادر شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ما از ظرفیت تعاونی های خوشنام برای تکمیل و راه اندازی پروژه های مسکن مهر استفاده می کنیم و در حال حاضر اقدامات تکمیلی برای 66 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در دست اجراست که تا شهریور و مهر در اختیار مردم قرار داده می شود.

اسلامی همچنین در مورد مالیات بر خانه های خالی گفت: هدف این است که جلوی سوداگری و دلالی در مسکن را بگیرد و خرید و فروش های تکراری و سوداگرانه در مسکن نباشد.

وی همچنین در مورد بازار اجاره مسکن، گفت: دولت می خواهد سوداگری در مسکن را کنترل کند، اما موضوع بازارهای موازی مسکن که روی بازار مسکن اثر دارد، در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن مهر چه زمانی به پایان می رسد؟

پروژه مسکن مهر چه زمانی به پایان می رسد؟