مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:102020-05-31سياسي

2700 بسته معیشتی به همت جهادگران کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم توزیع شد


حیدری، مسئول جهادی سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با شیوع ویروس کرونا قرارگاه مبارزه برای مقابله با ویروس تشکیل شد و در این راستا، - مسئول جهادی سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به صحبت های رهبر انقلاب در مورد رزمایش کمک مومنانه به همت گروه های جهادی بیش از 2700 بسته معیشتی با حمایت ستاد اجرای فرمان امام بین این مناطق توزیع شد.

حیدری، مسئول جهادی سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با شیوع ویروس کرونا قرارگاه مبارزه برای مقابله با ویروس تشکیل شد و در این راستا، جهادگران قبل از آغاز رزمایش کمک مومنانه 500 بسته معیشتی بین نیارمندان توزیع کرده بودند.

حیدری در ادامه تصریح کرد: بعد از صحبت های رهبر انقلاب در مورد رزمایش کمک مومنانه به همت 12 گروه جهادی بسیج دانشجویی استان بیش از 2700 بسته معیشتی به ارزش 250 هزار تومان به حمایت ستاد اجرای فرمان امام بین این مناطق توزیع شد.

مسئول جهادی سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد مطرح کرد: روند توزیع بسته های معیشتی به این صورت بود که دانشجویان با ایجاد پایگاه در دانشگاه های بسته ای معیشتی را از ستاد فرمان امام تحویل گرفتند و با کمک تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 بسته معیشتی به همت جهادگران کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم توزیع شد

2700 بسته معیشتی به همت جهادگران کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم توزیع شد