مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-31ورزشي

راهی که رفته ایم اشتباه است/ پاتوسی نیاید با استقلال بازی نمی کنیم


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: راه را برای ادامه رقابت های لیگ برتر اشتباه رفتیم؛ مگر بازیکنان فوتبال از جنس آهن هستند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد نکونام در حاشیه اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تهران گفت: از چهارشنبه گذشته توانستیم بازیکنان را دور هم جمع کنیم تا پس از گرفتن تست کرونا از آنها، تمرینات خود را شروع کنیم البته شیمبا دیرتر آمد ولی با وجود هزینه های سنگینی که برگزاری اردو داشت، مدیریت باشگاه و کارخانه قبول کردند تا این کار انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: شرایط در اهواز مناسب تمرین کردن نبود و با توجه به رفت و آمد بازیکنان تصمیم گرفتیم اردویی را در تهران برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط اهواز باعث نمی شود تا آنها بازی با استقلال را در شهر دیگری میزبانی کنند؟ تأکید کرد: قرار نیست بازی تماشاگر داشته باشد.

تیم ها هم که در هتل هستند بنابراین مشکلی وجود ندارد البته امیدوارم تا آن زمان، شرایط ایران به طور کلی بهتر شود.

مردم در اهواز پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و قطعاً در همین شهر بنا به خواسته هوادارانمان مقابل استقلال بازی می کنیم.

نکونام درباره مخالفت سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد مبنی بر برگزاری ادامه بازی های فصل جاری لیگ برتر و در عین حال تمرین کردن این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی که رفته ایم اشتباه است/ پاتوسی نیاید با استقلال بازی نمی کنیم

راهی که رفته ایم اشتباه است/ پاتوسی نیاید با استقلال بازی نمی کنیم