مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:552020-05-31ورزشي

حسینی: امیدوارم برنامه قطعی مسابقات زودتر مشخص شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از سایت باشگاه مس کرمان، مجتبی حسینی در این باره گفت: تکلیف فوتبال در تمام دنیا مشخص شده است و یا لیگ های کشورها به طور قطعی پایان یافته اعلام شده و یا برنامه دقیق ادامه مسابقات با قطعیت مشخص گردیده اما در فوتبال .

- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، تداوم بلاتکلیفی رقابت های فوتبال باشگاهی در ایران را آزار دهنده دانست و ابراز امیدواری کرد برنامه قطعی رقابت های فوتبال باشگاهی در ایران هرچه سریعتر مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از سایت باشگاه مس کرمان، مجتبی حسینی در این باره گفت: تکلیف فوتبال در تمام دنیا مشخص شده است و یا لیگ های کشورها به طور قطعی پایان یافته اعلام شده و یا برنامه دقیق ادامه مسابقات با قطعیت مشخص گردیده اما در فوتبال ایران نه برنامه دقیق و هفته به هفته رقابت ها مشخص شده است و نه تکلیف برگزاری آن به صورت قطعی مشخص می شود که این برای تمامی تیم ها آزار دهنده است و برنامه ریزی برای تمرینات و آماده سازی را نیز مشکل ساخته است.

حسینی افزود: اگر قرار است مسابقات به طور قطعی برگزار گردد، فدراسیون آن را قاطعانه اعلام نماید و تمامی تیم ها را نیز به تمکین وادار کند و برنامه قطعی و هفته به هفته بازی های باقی مانده را نیز با روز و ساعت مشخص اعلام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: امیدوارم برنامه قطعی مسابقات زودتر مشخص شود

حسینی: امیدوارم برنامه قطعی مسابقات زودتر مشخص شود