مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-31ورزشي

مجوز تمرین بدنسازی ورزشکاران صادر شده است


رییس هیئت تکواندوی استان البرز گفت: مجوز تمرینات بدنسازی ورزشکاران صادر شده است.

- محمد نوذری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت های ورزشی، اظهار کرد: مجوز تمرینات بدنسازی ورزشکاران صادر شده و باشگاه های ورزشی آغاز به کار خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مجوز مبارزه به ورزشکاران داده نشده است و این موضوع در برگزاری مسابقات، تمرینات و اردوها تأثیر خواهد گذاشت.

رییس هیئت تکواندوی استان البرز گفت: ورزشکاران تکواندوکار پس از تعطیلی باشگاه های ورزشی آمادگی جسمانی و بدنسازی را در خانه دنبال کرده اند.

نوذری تاکید کرد: چند دوره مسابقه برای تکواندوکاران به ویژه در بخش پومسه و هان مادانگ در فضای مجازی برگزار شده است و ورزشکاران با ارسال فیلم از تمرینات خود در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی همچنین گفت: مسابقه بین المللی نقاشی تحت عنوان تکواندو و امید ویژه رده های خردسالان و نونهالان نیز برگزار شده است که مدت ارسال آثار تا دهم خردادماه امسال بوده و در آینده ای نزدیک برگزیدگان انتخاب خواهند شد.

رییس هیئت تکواندوی استان البرز ادامه داد: در جریان مسابقه بین المللی نقاشی تکواندو و امید، از شش کشور آثار نقاشی در مورد ورزش تکواندو و مبارزه با ویروس کرونا ارسال شده است، تعداد آثار ارسالی بیش از 200 نقاشی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تمرین بدنسازی ورزشکاران صادر شده است

مجوز تمرین بدنسازی ورزشکاران صادر شده است