مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-31اقتصادي

آشفتگی بازار لوازم خانگی در سایه بی توجهی سازمان حمایت/ سامانه 124 کجا رفت؟


بازار لوازم خانگی در حاشیه کم کاری سازمان حمایت به بازاری نابسامان تبدیل شده که تولید کنندگان، مصرف کنندگان و فروشندگان هیچ کدام از آن رضایتی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزایش افسار گسیخته قیمت کالا و خدمات طی دو - سه سال  اخیر همواره یکی از معضلات جدی مردم بوده  است و این افزایش قیمت ها در هر نوع کالا و خدماتی از قبیل خودرو، مسکن، لوازم خانگی، اجاره بها، مواد غذایی و امثال آن مشهود است و هیچ بخشی را نمی توان از افزایش قیمت مستثنی کرد.

بطور کلی افزایش قیمت ها در تمام کالاها  آن قدر زیاد است که برای خرید هر نوع کالایی که به فروشگاهی مراجعه می کنید، فروشنده به خریدار توصیه اکید دارد که حتما امروز انتخاب و خرید خود را انجام دهید زیرا در صورتی که خرید نکنید معلوم نیست چند روز آینده قیمت کالای مورد نظر چقدر گران تر شود.

   خلاصه اینکه نه تنها  تورم پنجه تیز خود را در تمام تار و پود زندگی مردم فرو برده و با این وضعیت شرایط زندگی مردم را بسیار سخت کرده، بلکه مساله عدم نظارت نهادها و سازمان های مسئول در سطح عرضه و همچنین نحوه قیمت گذاری کالا و خدمات، مشکلات را چندین برابر کرده است.

همانطور که ذکر شد افزایش قیمت کالا و خدمات مربوط به یک کالا و خدمت خاص نیست  و مشمول  انواع و اقسام  کالاهای موجود در بازار است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی بازار لوازم خانگی در سایه بی توجهی سازمان حمایت/ سامانه 124 کجا رفت؟

آشفتگی بازار لوازم خانگی در سایه بی توجهی سازمان حمایت/ سامانه 124 کجا رفت؟