مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:302020-05-31سياسي

بسیج امکانات خوزستان برای مهار آتش در خاییز


استاندار خوزستان با اشاره به ادامه حریق در منطقه خاییز، گفت: تمام فرمانداران خوزستان از امروز امکانات شان را بسیج کنند تا در صورت لزوم، امکانات به سمت منطقه اعزام شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به ادامه حریق در منطقه خاییز، گفت: تمام فرمانداران خوزستان از امروز امکانات شان را بسیج کنند تا در صورت لزوم، امکانات به سمت منطقه اعزام شود.

غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان با موضوع پیشگیری، آمادگی و مقابله با حریق که امروز (11 خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، خطاب به فرمانداران در خصوص همکاری با دستگاه های مختلف اظهار کرد: ما مشاهده کردیم که در آتش سوزی های رخ داده، همه مسئولان پای کار بودند.

ممکن است در زمان انجام کار، افرادی از یکدیگر انتظار بیشتری داشته باشند و این موضوع طبیعی است اما با متهم کردن یکدیگر، زحمات، تلاش و کار یکدیگر را ضایع نکنید.

متهم کردن یکدیگر صحیح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر لزوم همکاری فرمانداران با دستگاه های متولی مهار آتش سوزی ها افزود: در چنین شرایطی نباید این مساله که چه کسی مسئول یا پشتیبان است، نمود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات خوزستان برای مهار آتش در خاییز

بسیج امکانات خوزستان برای مهار آتش در خاییز