مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:252020-05-31اقتصادي

کورت استاندارد نیاز اصلی هیأت اسکواش همدان / تقدیر از فعالان اسکواش


متأسفانه ورزش اسکواش در همدان به دلیل نداشتن کورت استاندارد و البته اختصاصی، باعث عدم توجه والبته قهرمان پروری این رشته شده است.

- اسدالله ربانی مهر امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به برنامه ریزی لازم برای توسعه ورزش اسکواش در استان همدان، اظهار کرد: از روز اول حضور در این هیأت با تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به دنبال رشد و توسعه این ورزش در استان همدان بودیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی مناسب برای ایجاد تحول در رشته ورزشی اسکواش استارت خورده است و هنوز در اول راه هستیم و باید با همکاری همه فعالان این رشته، برنامه های مدون خود را پیش ببریم.

رییس هیأت اسکواش استان همدان با اشاره به برنامه ریزی های سال جاری بیان کرد: استعدادیابی و استعدادپروری، افزایش بیمه شدگان اسکواش، برگزاری دوره های آموزشی، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و برگزاری مسابقات استانی بر اساس تقویم ورزشی از جمله مهم ترین برنامه ریزی های هیأت در سال جاری است.

وی اضافه کرد: افزایش داوران و مربیان رسمی نیز یکی از برنامه های مهم هیأت است که از همین رو تقویم آموزشی این هیأت مبنی بر برگزاری کلاس های داوری و مربیگری نیز تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورت استاندارد نیاز اصلی هیأت اسکواش همدان / تقدیر از فعالان اسکواش

کورت استاندارد نیاز اصلی هیأت اسکواش همدان / تقدیر از فعالان اسکواش