مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:252020-05-31اقتصادي

بازگشایی آموزشگاه های آزاد چهارمحال و بختیاری با 25 درصد ظرفیت


آموزشگاه های آزاد با 25 درصد ظرفیت می توانند فعالیت خود را با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی آغاز کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزشگاه های آزاد با 25 درصد ظرفیت می توانند فعالیت خود را با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی آغاز کنند.

اقبال عباسی 11 خردادماه با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان عمومی، ادارات و افکار عمومی باید به عنوان یک فرهنگ عمومی نهادینه شود، اظهار کرد: باید با رعایت این پروتکل ها از جان خود و سایر افراد جامعه محافظت کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای تولید لوازم بهداشتی و ماسک در تأمین مواد اولیه همکاری لازم را داشته باشد، همچنین سازمان فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش نیز همکاری لازم را در خصوص تهیه ماسک انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه بازرسی برای رعایت پروتکل های بهداشتی باید با جدیت دنبال شود، گفت: نباید اجازه دهیم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه عادی سازی شود، بنابراین باید نظارت ها توسط دستگاه های متولی از طریق رسانه ها به گوش مردم برسد.

عباسی در خصوص فعالیت آموزشگاه های آزاد، بیان کرد: این آموزشگاه ها با 25 درصد ظرفیت می توانند فعالیت خود را با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی آموزشگاه های آزاد چهارمحال و بختیاری با 25 درصد ظرفیت

بازگشایی آموزشگاه های آزاد چهارمحال و بختیاری با 25 درصد ظرفیت