مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:152020-05-31فناوري

زوم برای مشترکان پولی ایمن می شود


مدیران شرکت زوم می گویند این برنامه را برای استفاده مشترکان پولی خود ایمن تر کرده و نظام رمزگذاری قدرتمندتری را در مورد این نسخه از زوم به کار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انگجت، نرم افزار زوم در ماه های اخیر و به دنبال گسترش دورکاری مردم به علت شیوع ویروس کرونا به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته، اما ناامنی این نرم افزار ویدئوکنفرانس در برابر حملات هکری و نفوذهای خرابکاران دنیای مجازی با انتقادهای گسترده مواجه شده است.

زوم برخی قابلیت های امنیتی را به نسخه رایگان برنامه خود افزوده، اما اعلام کرده که نسخه پولی این نرم افزار را با استفاده از الگوریتم های رمزگذاری پیشرفته ایمن تر خواهد کرد.

به گفته الکس استاموس کارشناس امنیتی زوم، این شرکت خدمات رمزگذاری قدرتمندتر خود را تنها به مشتریان نسخه پولی این نرم افزار ارائه می کند و انتظار دارد مدارس، شرکت های تجاری و غیره از خدمات یادشده استقبال کنند.

وی افزوده که رمزگذاری قدرتمندتر زوم به کارکنان این شرکت هم امکان می دهد تا به صورت لحظه به لحظه به هرگونه سواستفاده ای از نرم افزار مذکور رسیدگی کنند و خط تلفن افراد هکر و کلاهبردار را هم شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوم برای مشترکان پولی ایمن می شود

زوم برای مشترکان پولی ایمن می شود