مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-31سياسي

خوشبختانه در آتش سوزی خاییز درختان کمتر آسیب دیده اند


استاندار خوزستان بر اساس گزارشی که داشتیم خوشبختانه در آتش سوزی منطقه حفاظت شده خاییز درختان کمتر آسیب دیده اند و اکثراً بوته ها دچار آتش سوزی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خوزستان با موضوع مقابله با آتش سوزی اظهار کرد: در موارد بروز بحران همچون آتش سوزی های اخیر در منطقه حفاظت شده خاییز اینکه کدام دستگاه و کدام مسئول در چه جایگاهی باشند و چه نقش و کارکردی داشته باشند نباید در اولویت اهمیت و دغدغه مندی باشد بلکه ورود به هنگام و تلاش برای مهار بحران باید در سرلوحه کار ما باشد.

وی افزود: همچنین اختلاف نظر در مورد محدوده جغرافیایی وقوع بحران، تعلل و بی مسئولیتی در این زمینه پذیرفتنی نیست چرا که بحران ها بر سایر نقاط تأثیرگذار بوده و همه جزو یک کشور هستیم و رویکرد اینچنینی با فرهنگ ما مغایر است.

شریعتی تاکید کرد: مهم این است که آتش سوزی در سریع ترین زمان ممکن مهار شود و منابع خدادادی ما کمتر از بین برود و این مهم صرف نظر از مسئولیت حاکمیتی، مسئولیت اخلاقی و شرعی ماست و موضوعات دیگر جانبی و حاشیه ای است.

استاندار خوزستان ادامه داد: مسئولان به هیچ عنوان نباید همدیگر را متهم کنند و باید نهایت همکاری را با همدیگر و حتی با مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشبختانه در آتش سوزی خاییز درختان کمتر آسیب دیده اند

خوشبختانه در آتش سوزی خاییز درختان کمتر آسیب دیده اند